Υπέροχη ιδέα για φθινοπωρινό πρωινό και ένας τρόπος να αυξήσουμε τα φρούτα στην διατροφή μας.

  • Ψωμί με προζύμι
  • Ταχινοκακαο
  • Αχλάδι
  • Βρώμη

Θερμίδες :200

Συνδιαστε το υπέροχα με :

  • Γαλα με χαμηλά λιπαρά
  • Κεφίρ
  • Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Αυγό βραστό
  • Γαλα αμυγδάλου ή σόγιας

Καλη απόλαυση

Κατηγορίες: Eat4fitΠρωινό

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Eat4fit

Banana lover

Το πρωινό αυτό το αγαπημένο! Ιδιαίτερα τις μέρες που πηγαίνω γυμναστήριο ή κάνω πεζοπορία! Περιέχει: Ψωμί πολυσπόρο γερμανικού τύπουΜπανάναΤαχίνι ή φυστικοβουτυρο Θερμίδες 180-200 Συνδιαστε το με : Φυσικο χυμό πορτοκάλιΚεφίρΓιαούρτι 2%Γάλα χαμηλών λιπαρώνΓάλα αμυγδάλου ή και σογιας

Eat4fit

Καλό μήνα ! Φρούτα και λαχανικά του Σεπτέμβρη

'Του Σεπτέμβρη οι βροχές πολλά καλά μας φερνουν'' παροιμίαΚαλώς ορίζουμε τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου με καλή διάθεση γιατί ξεκινάει δυναμικά η νέα σεζόν 😊Ξεκινούν τα σχολεία, οι σπουδές αλλά και η σπορά για το χειμώνα οπότε καιρός να σπείρουμε όλοι τις επιθυμίες, τα 'θέλω' και νέους 'στοχους'Στο Διαιτολογικο γραφείο #dietherapy θα με βρείτε με […]

Πρωινό

Καλοκαιρινό peachy bowl

Σε προκαλώ να δοκιμάσεις το πιο αρωματικό peachy bowl 🍑🍑🍑Αφεσου στην γεύση από το ώριμο ροδάκινο με την σπιρτάδα της πραλινας και ξεκινά το πρωινό σου με ενέργεια , καλή διάθεση και υπέροχη γεύση!Το peachy bowl 🍑 είναι ένα πλήρες γεύμα που περιλαμβάνει:🔸Βρώμη και δημητριακά ολικής άλεσης. Για δυνατό ξεκίνημα, κορεσμο και ρύθμιση γλυκαιμικου δείκτη🔸Γάλα […]

Facebook
Instagram
YOUTUBE