2007 -2008  Συνεργασία με το γυμναστήριο Gymnasium στο εμπορικό κέντρο  «Πλατεία» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ως Διαιτολόγος στο αντίστοιχο τμήμα του γυμναστηρίου .

Στα καθήκοντα μου ήταν η  σωματομετρική εκτίμηση των αθλούμενων με  χρήση λιπομετρητή  και έλεγχο βάρους , λίπος μυϊκού ιστού , μεταβολισμού , ενυδάτωση .

Διατροφικές συμβουλές συμφωνά με το είδος και το επίπεδο άσκησης  και κατάρτιση  διαιτολογίου βάση ημερήσιων θερμιδικών αναγκών  .

2008 -2009  Συνεργασία με τα γυμναστήρια Escape στην Κάτω Τούμπα και στην Νέα Κρήνη Θεσσαλονίκης ως ανεξάρτητος συνεργάτης Διαιτολόγος

Στο γυμναστήριο γινόταν ανά διαστήματα εκτίμηση σώματος των αθλούμενων έλεγχο βάρους , λίπος μυϊκού ιστού , μεταβολισμού , ενυδάτωση  και δινόταν διαιτολογικές συμβουλές  σύμφωνα με το ασκησολόγιο του γυμναστηρίου

2009-2014 Συνεργασία με τον κέντρο ευεξίας και εναλλακτικής ιατρικής  της κ.Μαργατίνας Αθήνας που έδρευε στην πλατεία Ναυαρίνο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης .

Στα καθήκοντα μου ήταν η θρεπτική αξιολόγηση ασθενών μετά από χημειοθεραπεία , ακτινοβολία  , ασθενείς με αυτόνομα νοσήματα όπως ερυθηματώδης λύκος , σκλήρυνση κατά πλακάς , ψωρίαση , ασθενών με ορμονικές διαταραχές όπως θυρεοειδής , θυρεοειδίτιδα , πολυκυστικές ωοθήκες , ινομυώματα , υπογονιμότητα , ασθενείς με δερματικά προβλήματα όπως εκζέματα , ακμή , ψωρίαση  κ.α

Μετά την αξιολόγηση ακολουθούσε κατάρτιση διαιτολογίου με σκοπό την βελτίωση της εικόνας του ασθενούς .

 

 

Κατηγορίες:

Σχετικά άρθρα

Dietfulness

Η θρεπτική αξία του αυγού

🥚Παγκόσμια ημέρα του αυγού 🥚Σήμερα λοιπόν 9 Οκτώβρη γιορτάζει το αυγουλάκι μας. Ταπεινό και καταφρονεμενο μα πάνω απ' όλα πολύ παραξηγημενο🙄🙄Είναι υγιές να τρώμε αυγά και πόσα; Ανεβάζουν τελικά την χοληστερίνη ή όχι;Το αυγό λοιπον χαρακτηρίζεται ως «φυσική υπερτροφή» και έχει σημαντικό ρόλο στην καθημερινή μας διατροφή. Το αβγό περιέχει υψηλής αξίας πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα […]

Eat4fit

Banana lover

Το πρωινό αυτό το αγαπημένο! Ιδιαίτερα τις μέρες που πηγαίνω γυμναστήριο ή κάνω πεζοπορία! Περιέχει: Ψωμί πολυσπόρο γερμανικού τύπουΜπανάναΤαχίνι ή φυστικοβουτυρο Θερμίδες 180-200 Συνδιαστε το με : Φυσικο χυμό πορτοκάλιΚεφίρΓιαούρτι 2%Γάλα χαμηλών λιπαρώνΓάλα αμυγδάλου ή και σογιας

Eat4fit

Autumn breakfast

Υπέροχη ιδέα για φθινοπωρινό πρωινό και ένας τρόπος να αυξήσουμε τα φρούτα στην διατροφή μας. Ψωμί με προζύμιΤαχινοκακαοΑχλάδι Βρώμη Θερμίδες :200 Συνδιαστε το υπέροχα με : Γαλα με χαμηλά λιπαράΚεφίρΓιαούρτι χαμηλών λιπαρώνΑυγό βραστό Γαλα αμυγδάλου ή σόγιας Καλη απόλαυση

Facebook
Instagram
YOUTUBE