Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα της διατροφής και διαιτολογίας του Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης τον Δεκέμβριο του 2006 .
Κατά την διάρκεια των σπουδών μου εκπαιδευτικά  σε σχεδιασμό διαιτολογίων για φυσιολογικές και παθολογικές καταστάσεις  στη βάση του μεσογειακού μοντέλου διατροφής.
Απέκτησα δεξιότητες στην εκτίμηση θρεπτικής κατάστασης στην παιδική ,ενήλικη και τρίτη ηλικία μέσω συμπλήρωσης ειδικών ερωτηματολογίων και προσωπικής συνέντευξης σε ασθενείς  κατά την διάρκεια των κλινικών μου εργαστηρίων σε Νοσοκομεία του νομού.
Έλαβα πλήρη κατάρτιση στην σωματική εκτίμηση ασθενούς μέσω μετρήσεων με δερματοπτυχόμετρο , μέτρηση με μεζούρα , χρήση λιπομετρητή με βιοηλεκτρική αγωγιμότητα , χρήση σωματομετρήτη υψηλής ανάλυσης  (βάρος , λίπος % , άλιπη μάζα , μεταβολισμός , ενυδάτωση ,σπλαχνικό λίπος ) στα εργαστήρια εργομετρίας και φυσιολογίας της σχολής .
Μέσα από τα μαθήματα ψυχολογίας και συμβουλευτικής ήρθα σε επαφή με την  ψυχοσύνθεση του ανθρώπου απέναντι στη εφαρμογή ενός προγράμματος διατροφής και της αλλαγής διατροφικής συμπεριφοράς και έλαβα γνώσεις στην διαχείριση των συναισθημάτων κατά την διάρκεια της εφαρμογής  μιας σωστής διατροφής.

Κατηγορίες:

Σχετικά άρθρα

Dietfulness

Η θρεπτική αξία του αυγού

🥚Παγκόσμια ημέρα του αυγού 🥚Σήμερα λοιπόν 9 Οκτώβρη γιορτάζει το αυγουλάκι μας. Ταπεινό και καταφρονεμενο μα πάνω απ' όλα πολύ παραξηγημενο🙄🙄Είναι υγιές να τρώμε αυγά και πόσα; Ανεβάζουν τελικά την χοληστερίνη ή όχι;Το αυγό λοιπον χαρακτηρίζεται ως «φυσική υπερτροφή» και έχει σημαντικό ρόλο στην καθημερινή μας διατροφή. Το αβγό περιέχει υψηλής αξίας πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα […]

Eat4fit

Banana lover

Το πρωινό αυτό το αγαπημένο! Ιδιαίτερα τις μέρες που πηγαίνω γυμναστήριο ή κάνω πεζοπορία! Περιέχει: Ψωμί πολυσπόρο γερμανικού τύπουΜπανάναΤαχίνι ή φυστικοβουτυρο Θερμίδες 180-200 Συνδιαστε το με : Φυσικο χυμό πορτοκάλιΚεφίρΓιαούρτι 2%Γάλα χαμηλών λιπαρώνΓάλα αμυγδάλου ή και σογιας

Eat4fit

Autumn breakfast

Υπέροχη ιδέα για φθινοπωρινό πρωινό και ένας τρόπος να αυξήσουμε τα φρούτα στην διατροφή μας. Ψωμί με προζύμιΤαχινοκακαοΑχλάδι Βρώμη Θερμίδες :200 Συνδιαστε το υπέροχα με : Γαλα με χαμηλά λιπαράΚεφίρΓιαούρτι χαμηλών λιπαρώνΑυγό βραστό Γαλα αμυγδάλου ή σόγιας Καλη απόλαυση

Facebook
Instagram
YOUTUBE