Καλημέρα και καλή μας εβδομάδα 殺
Στο πρωινό μου σήμερα ετοίμασα bowl με αχλάδι και σκέφτηκα να πούμε λίγα πράγματα για αυτά τα πολύχρωμα πεντανόστιμα bowl που κερδίζουν όλο και περισσότερο θέση στο πρωινό μας樂
Τι είναι λοιπόν τα bowl;
Δεν είναι τίποτα αλλά από μια κρέμα smoothie που περιλαμβάνει
1️⃣Ένα πρωτεινουχο υλικό όπως π .χ γάλα, γιαούρτι , ασπράδι αυγού, γάλα αμυγδάλου η καρύδας για τους vegan
2️⃣Φρέσκα η κατεψυγμένα φρούτα όπως μπανάνα, berries, μήλο, αχλαδι κ.τλ
3️⃣Νιφάδες δημητριακών π.χ βρώμη, σίκαλη, κινόα, ρύζι
4️⃣Σπόρους και ξηρούς καρπούς π .χ chia, λιναρόσπορος, αμύγδαλα, κάσιους
5️⃣Διάφορα στοιχεία ανάλογα την φαντασία όπως σοκολάτα, χαρούπι, μέλι , αρωματικά βότανα ή και μπαχαρικά
Είναι υγιεινά;
Σαφώς και είναι μέσα σε ένα bowl ουσιαστικά κρύβουμε όλη την διατροφική πυραμίδα από την βάση της που είναι τα αμυλούχα τρόφιμα ( βλέπε 3️⃣ ) ,τα φρέσκα τρόφιμα ( βλέπε 2️⃣) , την πρωτεινη (βλέπε 1️⃣ και 4️⃣) και μια πινελιά αντιοξειδωτικών ( βλέπε 5️⃣)
Τι πρέπει να προσέξω ;
Εάν και υγιεινά λοιπόν αυτό που πρέπει να προσεχθεί είναι το θερμιδικό περιεχόμενο . Πολλά bowl  μπορεί να φτάνουν έως και 1000 θερμίδες χωρίς να το καταλάβεις. Την προσοχή σου πρέπει να δώσεις στα εξής:
Πρόσθεσε γαλακτοκομικά με χαμηλα λιπαρα
Προτιμησε νιφάδες δημητριακών χωρίς ζάχαρη
Προσοχή στα γλυκαντικά π.χ μέλι,σοκολάτα
Μεγάλη προσοχή στους ξηρούς καρπούς καθώς 5 τεμάχια μπορούν να δώσουν έως και 150 θερμίδες
Βάλε λοιπόν την φαντασία σου να δουλέψει και φτιάξε το δικό σου bowl για ένα απίθανο γευστικό πρωινό 
Συνταγές για bowl μπορείς να βρεις στην ενότητα ‘ Συνταγές ‘ στην κατηγορία ‘Bowl ‘
.
.
#Dietherapy
#goodmornig #wakeup #breakfast #getup
#monday #newweek #smile #energy
#happy #healthy #healthyeat
#feelgood #feelfree #eathealthy #dietitian
#nutrition #fit #diet
#eat_cook_diet

Κατηγορίες: Πρωινό

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Eat4fit

Banana lover

Το πρωινό αυτό το αγαπημένο! Ιδιαίτερα τις μέρες που πηγαίνω γυμναστήριο ή κάνω πεζοπορία! Περιέχει: Ψωμί πολυσπόρο γερμανικού τύπουΜπανάναΤαχίνι ή φυστικοβουτυρο Θερμίδες 180-200 Συνδιαστε το με : Φυσικο χυμό πορτοκάλιΚεφίρΓιαούρτι 2%Γάλα χαμηλών λιπαρώνΓάλα αμυγδάλου ή και σογιας

Eat4fit

Autumn breakfast

Υπέροχη ιδέα για φθινοπωρινό πρωινό και ένας τρόπος να αυξήσουμε τα φρούτα στην διατροφή μας. Ψωμί με προζύμιΤαχινοκακαοΑχλάδι Βρώμη Θερμίδες :200 Συνδιαστε το υπέροχα με : Γαλα με χαμηλά λιπαράΚεφίρΓιαούρτι χαμηλών λιπαρώνΑυγό βραστό Γαλα αμυγδάλου ή σόγιας Καλη απόλαυση

Πρωινό

Καλοκαιρινό peachy bowl

Σε προκαλώ να δοκιμάσεις το πιο αρωματικό peachy bowl 🍑🍑🍑Αφεσου στην γεύση από το ώριμο ροδάκινο με την σπιρτάδα της πραλινας και ξεκινά το πρωινό σου με ενέργεια , καλή διάθεση και υπέροχη γεύση!Το peachy bowl 🍑 είναι ένα πλήρες γεύμα που περιλαμβάνει:🔸Βρώμη και δημητριακά ολικής άλεσης. Για δυνατό ξεκίνημα, κορεσμο και ρύθμιση γλυκαιμικου δείκτη🔸Γάλα […]

Facebook
Instagram
YOUTUBE