Σάββατο απόγευμα ,χαλαρώνεις στο μπαλκόνι και νιώθεις μια λιγούρα…
Βλέπεις το διαιτολόγιο ουπς φρούτο.🍏🍊🍎..αλλά φρούτο δεν θέλεις…τι κάνεις;
Σου χω προτασουλα 🥰να παντρέψει και το φρούτο να νιώθεις και το σνακ!
Τι θα χρειαστείς;
▪️ Ρυζογκοφρετες
▪️Φυστικοβουτυρο η ταχίνι
▪️Πράσινο μήλο η και άλλο φρούτο ▪️Καρύδια ωμά 2-3 τεμ
▪️ Λίγο μέλι
Το κάθε τεμαχιο θα σου δώσει περίπου 110 kcal.
Όλο το μυστικό είναι να μη τα παρακάνεις με το φυστικοβουτυρο η κ το ταχίνι δηλ θέλουμε περίπου 1/2 κ.γλ επαληψη στη ρυζογκοφρετα .
Απέφυγε της υπερβολές δηλ μη βουτάς το μαχαίρι στο βάζο και τρως άλλες 3 κ.γλ παράλληλα…(ισχύει κ για το μέλι)
Πρόσεχε επίσης τα καρύδια…όχι πάνω από 3 τεμ😁
Θρεπτικά στοιχεία συνδιασμου:
1️⃣Ρυζογκοφρετα
Περιέχει 7,3 γρ υδατανθράκων και προσφέρει ενέργεια. Είναι πλούσια σε μαγγάνιο ,κάλιο και σελήνιο και βοηθά στην μείωση των κατακρατησεων, στην προστασία των κυττάρων,και βοηθά στην απορρόφηση βιταμινών Β
2️⃣Πράσινο μήλο
Είναι φτωχό σε θερμίδες μόλις 58 kcal,περιέχει καλή ποσότητα βιταμίνης C ,ενώ είναι πλούσιο σε πηκτίνη που ρυθμίζει το ζάχαρο
3️⃣ Φυστικοβουτυρο
Πλούσιο σε θερμίδες γι’αυτό θέλει προσοχή. Περιέχει καλά λιπαρά οξέα που προστατεύουν από φλεγμονές . Περιέχει λιποδιαλυτές βιταμίνες που παίζουν αναγκαίο ρόλο στη ρύθμιση ορμονών και άλλων βασικών λειτουργιών
4️⃣Καρύδι
Πλούσιο σε βιταμίνη Ε που προστατεύει το κύτταρο, βελτιώνει την επιδερμίδα, διώχνει την κατάθλιψη. Πλούσιο κ αυτό σε Ω λιπαρά βελτιώνοντας έτσι την όραση, τις παθήσεις αρθρώσεων, την διάθεση. Λόγω των πρωτεϊνών του μας κρατά σε κορεσμό
5️⃣ Μέλι
Με 20 θερμίδες το κ.γλ σχεδόν όσο και η ζάχαρη αλλά με χίλια καλά!
Αντιμικροβιακό, αντιφλεγμονώδες, πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και με απίστευτα αρωματική γλυκιά γεύση 💚

.
#dietherapy
#snacks #time #afternoon #fruit#green
#apple #dietitiancook #dietitian #eat4fit
#healthylife #healthychoices #idea #healthytips #dietfulness #happy
#eat_cook_diet

Κατηγορίες: Eat4fitΣνακ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Eat4fit

Banana lover

Το πρωινό αυτό το αγαπημένο! Ιδιαίτερα τις μέρες που πηγαίνω γυμναστήριο ή κάνω πεζοπορία! Περιέχει: Ψωμί πολυσπόρο γερμανικού τύπουΜπανάναΤαχίνι ή φυστικοβουτυρο Θερμίδες 180-200 Συνδιαστε το με : Φυσικο χυμό πορτοκάλιΚεφίρΓιαούρτι 2%Γάλα χαμηλών λιπαρώνΓάλα αμυγδάλου ή και σογιας

Eat4fit

Autumn breakfast

Υπέροχη ιδέα για φθινοπωρινό πρωινό και ένας τρόπος να αυξήσουμε τα φρούτα στην διατροφή μας. Ψωμί με προζύμιΤαχινοκακαοΑχλάδι Βρώμη Θερμίδες :200 Συνδιαστε το υπέροχα με : Γαλα με χαμηλά λιπαράΚεφίρΓιαούρτι χαμηλών λιπαρώνΑυγό βραστό Γαλα αμυγδάλου ή σόγιας Καλη απόλαυση

Eat4fit

Καλό μήνα ! Φρούτα και λαχανικά του Σεπτέμβρη

'Του Σεπτέμβρη οι βροχές πολλά καλά μας φερνουν'' παροιμίαΚαλώς ορίζουμε τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου με καλή διάθεση γιατί ξεκινάει δυναμικά η νέα σεζόν 😊Ξεκινούν τα σχολεία, οι σπουδές αλλά και η σπορά για το χειμώνα οπότε καιρός να σπείρουμε όλοι τις επιθυμίες, τα 'θέλω' και νέους 'στοχους'Στο Διαιτολογικο γραφείο #dietherapy θα με βρείτε με […]

Facebook
Instagram
YOUTUBE