Για να ‘χω το οργανισμό γερό
Με πρωινό εγώ ξυπνώ
Παίρνω όλα τα θρεπτικά
Και ξεκινάω με χαρά!
🥣🥣Η σημασία του πρωινού 🥣🥣
Καλημέρα σας , ξεκινάμε την μέρα μας με θρεπτικό πρωινό 😊. Το πρωινό είναι καλό να καταναλώνεται σχεδόν αμέσως από την στιγμή που θα ξυπνήσουμε 🌄.
Με αυτό τον τρόπο έχουμε κατά 30% περισσότερες καύσεις ,ρυθμίζουμε τον γλυκαιμικό μας δείκτη και μειώνουμε την υπερφαγία 🤔
Μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό είναι πιο ευτυχισμένοι και έχουν καλύτερη πνευματική διαύγεια 🤗.
Τι πρέπει να περιλάβει ένα σωστό πρωινό;
🔸Δημητριακά ολικής άλεσης όπως π.χ δημητριακά πρωινού, ψωμί ολικής άλεσης, κριτσινια -φρυγανιέ
ς ολικής άλεσης , βρώμη κ.τ.λ
🔸Πρωτείνη χαμηλή σε λιπαρά όπως γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών, αυγά 🔸Καλά λιπαρά όπως ξηροί καρποί ,ταχίνι, φυστικοβούτυρο
🔸Φρέσκο προϊόν όπως φρούτο, χυμός ,λαχανικά
Μερικές καλές επιλογές είναι οι εξής:
▪️Γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά και ξηρούς καρπούς
▪️Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με ψωμί ολικής άλεσης ,μέλι, ταχίνι
▪️Φυσικός χυμός με τοστ ▪️
Φρούτο, αυγό βραστό ,ψωμί ολικής ,τυρί χαμηλών λιπαρών

Καλή απόλαυση 😋
.

Κατηγορίες: Ιδέες για πρωινό

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook
Instagram
YOUTUBE